Ads 468x60px

Pages

28 Mart 2011 Pazartesi

Doğum Günü Pastası ve Minik Gumpaste Figurler


Gezilerimizden fırsat bulduğum zamanlarda, uğraşmaktan en çok hoşlandığım şey pasta yapmak. Gittiğim pastacılık kurslarından farklı olarak, gumpaste figurler üzerinde çalışmayı çok seviyorum. Oldukça uğraştırıcı , zaman alıcı bir iş olmasına rağmen sonunda ortaya çıkan şeyler beni çok mutlu ediyor. Bir de bu figurlerin yenilebilir olması çocuklar açısından da güzel.

Bunun yanı sıra, pasta bloglarını gezmek de en büyük hobim. O kadar başarılı arkadaşlarımız varki, umarım ben de, zamanla onlar kadar başarılı olurum.

Gelelim pastamıza.Bu doğum günü pastasını, güzel mi güzel , tatlı mı tatlı bir prenses için yaptım. İçi kakaolu kek, beyaz çikolatalı ganaj ve muzdan oluşuyor.  Büyük ve yüksek katlı bir pasta olması, kaplama aşamasında beni biraz zorladı. Her pasta yapışımda, şeker hamuru ile çalışma konusundaki eksikliklerimi görüyorum. Ve bu ancak kurs hocamın dediği gibi "practice, practice, practice", bol bol pratik yaparak öğrenilecek bir şey. Figurlerde bir dahaki yapışımda dikkat edeceğim çok husus var. Örneğin maymunu patlak ve eğri büğrü gözlü yapmamak gibi :))
Pasta üzerindeki figurler, doğum günü çocuğu daha pastasını kesmeye fırsat kalmadan çocuklar tarafından kapışıldı. Maalesef elimde çok güzel fotoğraflar yok :( Ama bir doğum günü pastası daha yaptım. O pasta da, size pastanın dilim halindeki fotoğrafını gösterebileceğim.






Yorumlarınızı bekliyorum. Sevgilerle...Özlem.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel bir calisma olmus maymuna haksizlik etmeyin cok sekerr elinize saglik

Sanattryemek dedi ki...

tek kelime ile harika bir pasta hele o fil benim favorim,coook tatli..
sadece goruntusu degil ki,tadida cok lezzetliydi bu pastadan kocaman bir dilim yemistim eline saglik arkadasim
sevgiler

Ozlem dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler.

marifet ellerimizde dedi ki...

ÖZLEMCIM BENIM MİNNOSLAR BAYILDI BUNLARA ELLERINE SAGLIK:)VIDEOLARIDA AKSAM IZLETTIM ..HAYRAN HAYRAN IZLEDILER:)

Ozlem dedi ki...

Marifet ellerimizde, birsey degil ;) her zaman beklerim. Blogum miniklere de hitap ediyor ne guzel ;)

Unknown dedi ki...

canim arkadasim benim,uzerinden aylar gecti bu pastanin ve kizimin,minik prensesimizin dogum gununun ama ben daha yeni ogreniyorum yorum yazmayi.kusuruma bakma ne olur.hersey mukemmeldi,pasta denemelerinin 2.si olmasina ragmen super bir pastaydi.kimlere kimlere nasip oldu.darisi senin bebisinin dogum gunu pastalarina insaallah.cok optum seni....

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text