Ads 468x60px

Pages

12 Haziran 2010 Cumartesi

Madame Tussaud Muzesi-New York


NewYork da "ünlü kişilerden birkaç tanesini görebilsem" diyenleriniz varsa, Madame Tussaud muzesine giderek ünlülerin hiç olmazsa balmumu heykellerini görebilirsiniz.

Çoğu ünlünün balmumundan heykelleri var.Bana göre,bunların çok azı gerçeğine benziyordu.

O gün,fotoğraf makinamın azizliğine uğradım, şarzım bitti ve çok da iyi fotoğraflar çekemedim.İçerideki ışık çok iyi değildi.Sadece ilk başlarda gördüğüm ünlülerin fotoğraflarını çekebildim. İşte fotoğraflardan birkaçı:





Müzenin, Amsterdam, Hong Kong, New York City, Los Angeles, Hollywood, Berlin ve Şangay'da şubeleri vardır.


Madame Tussauds Müzesi'nin Berlin'de açılan şubesine,eski alman diktatörü Adolf Hitler'in balmumu heykelini de koymuşlar. .Daha önce halk bu heykeli koymaması için müze yetkililerine tepki göstermiş.Yine de heykeli koyup, başına da 2 güvenlik görevlisi yerleştirmişler. Müzeye gelenlerden biri güvenlik görevlilerini aşıp, hitlerin kafasını koparmış.Hitler’in Almanya’da bu kadar seviliyor yani..




Obama'nın koltuğunu elinden aldım, masasındaki telefondan da anneme telefon açtım :)


Bir sonraki yazım "Top Of The Rock - New York" olacak. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilginc bilgiler icin tesekkurler

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text