Ads 468x60px

Pages

30 Aralık 2010 Perşembe

Yeni Yıl ve Bir Mim


Cici arkadaşım C!lekl! k!z ♪ beni mimlemiş. Biraz geç kaldığım için özür diler, hemen soruların cevaplarına geçerim : )

-Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?

Ailemle birlikte Türkiye'de, annemin evinde, doğum günü pastasını kesen annemin fotoğraflarını çekerek girmek isterdim ama yurt dışında olduğumuzdan dolayı sevgili eşimle başbaşa yeni yıla merhaba diyeceğiz. Bugün için özel bir planımız yok.
 
-Yeni yıldan beklentileriniz neler?
Yeni bir yıla  giriyoruz diye geçmişimizi bir anda arkamızda bırakamayacağımız için , geride bıraktığımız yıldaki olumsuzlukların yerine tüm güzellikleri koyarak, bilinçli, sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmek istiyorum. Bir de bloguma daha çok yazı yazmak,  bir de iyi bir pastacı olmak :)
 
- Yeni yıl sence ne demek?
Yapılan hatalardan ders almak, bir daha tekrarlamamak ve geçmişimizi değerlendirip ileriye dönük gerçekçi yaklaşımlarda bulunmak, hayata karşı olumlu bakış açısı kazanmak demek.

- Yeni yılda ne olursa cok mutlu olursun?
Hımm..Çok şey olsa mutlu olurum. Özel bir isteğim var ama bunu yeni yıldan istemiyorum :) Bu yıl içinde olsa iyi olur diyebilirim.

- Yeni yıla dair mesajın nedir?
Sağlık ve huzur dolu , empati içinde geçirilecek bir yıl diliyorum.

Herkese mutlu yıllar...

En içten dileklerimle bu mim'i bütün blogger arkadaşlarıma hediye ediyorum.

2 yorum:

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

özlemciğim,yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum,sevdiklerin
ile birlikde mutlu bir diliyorum.
sevgiler..

Ozlem dedi ki...

Tşkler Zeynepcim. Senin de yeni yılın kutlu olsun,sağlık ve huzur dolu bir yıl diliyorum.

Yorum Gönder

Yorumunuz icin tesekkurler.

 

Sample text

Sample Text